selamat datang blogger min mcelroy :D jangan lupe follow tau cite-cite min . hahaha! do be my follower if you do !

Buad orang yg aku cintai ! *kewchik

aku hnye mmpu melihat kau d'wall facebook jea , aku elak untuk komen ape2 pun tntang kau sbab itu prinsip aku , aku hnye lihat n b'serah untuk pasti ken kau sehad s'lalu , happy s'lalu . tpi bile s'lalu aku mcam ney lagi t'seksa jiwa aku , tah mcam mane aku nk lalui sume ney , tpi ape yg mmpu aku laku ken skrg hnye b'diam diri jea , Sabarlah hati ! sjak saat itu aku s'lalu b'doa kpade allah SWT supaye kuat ken smngat aku n beri ken aku k'sabaran n k'tabahan tuk lalui dugaan ney sume . skrg aku masih mnerus ken hari2 tanpe kau d'sisi aku tpi rase syang aku kat kau takan penah pudar walau ape pun yg t'jadi , *ingat lah* makin lame aku dpat rase ken s'suatu , kau btol2 daa byk b'ubah , kau daa tak mcam dulu lagi mase mule2 aku kenal kau dulu , aku tak dpat trime kenyataan sbab kau bley b'ubah smpai mcam ney skli , kau perlu tau ape yg t'jdi dekat aku skrg aku stiap mlam mnnges sbab kau jdi mcam ney , aku btol2 sedeh dgan sume ney , nk dekat s'taon kite b'same tpi knpe sume ney bley jdi mcm ney , mane kau yg mngawal tutur kate aku dulu ?! mane kau yg s'lalu buad aku ktawe n t'snyum ?! mane kau yg selame 10bulan mnjage aku dgan penuh kasih syg , belaian manje kau ?! aku pelu ken kau yg dulu , kau lupe sume jnji2 kau dgan aku .

*YA ALLAH! stiap hari aku b'mohon pade allah SWT  supaye kau kembali pade aku  seperti dulu yg aku kenal kau !  
sampai bile2 pun aku tetap mnngu jnji2 kau , n sampai bile2 pun aku takan penah benti syang ken kau , n aku takan penah lupe ken kau ! 

*dari JIWA YG TERSEKSA MIN MCELROY !
terima kasih :'(